- Grupul Renault a prezentat imagini cu noul model Dacia, dar și cu strategia pentru marca românească
- Dacia Bigster este următorul model ce va fi lansat, un SUV de 4.6 metri lungime
- CEO-ul Renault anunță că prețul mediu pentru Dacia va crește cu 30%
Grupul Renault a prezentat astăzi imagini cu Bigster, noul model Dacia, un SUV de 4.6 metri lungime, de care s-a vorbit intens în ultimul an. Totodată, Renault a dezvăluit și noul logo al Dacia, dar și cum va arăta strategia de viitor pentru marca românească.
Miza francezilor este de a veni cu maşini mai mari şi mai competitive, iar în centrul mărcii Dacia va sta un nou SUV de dimensiuni compacte – de 4,6 metri lungime, construit pe aceeaşi platformă tehnică precum noile Logan, Sandero şi Renault Captur şi Clio – CMF B.
În comparație, actualul model Duster are 4.34 metri lungime.
„Preţul mediu la Dacia va creşte cu 30% datorită noului portofoliu. Deja am început acest lucru cu noul Sandero, va continua cu noul Spring electric şi viitorele modele”, a spus Denis le Vot CEO Dacia Lada business unit în cadrul Grupului Renault.
„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluţie a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esenţial, evocând spiritul de aventură şi aducând în plus o tuşă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi şi atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi”, spune Alejandro Mesonero-Romanos, director de design Dacia.
Mai mult, viitorul SUV Dacia va veni cu un sistem hibrid de propulsie şi va putea fi echipat cu sisteme alternative de propulsie.
Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi.
„Dacia va continua să propună clienţilor modele fiabile, la cel mai bun preţ. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potenţialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienţi şi vom creşte calitatea, competitivitatea şi atractivitatea produselor noastre. Avem aşadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, spun cei din companie.
Dacia a vândut începând din 2004 peste 7 milioane de vehicule în 44 de ţări, multe din modelele sale fiind bestseller în segmentul lor. Astfel, în Europa, Sandero este în ultimii ani cel mai vândut model către clienţii particulari în timp ce Duster este cel mai vândut SUV către aceeaşi categorie de clienţi.

The post Dacia lansează Bigster, un nou model SUV de 4,6 metri lungime. Grupul Renault anunță că prețul mediu la Dacia va crește cu 30% appeared first on Aleph News.