Dacă folosești rețelele de socializare preferate tinerilor moderni, șansele sunt să fi auzit de Shein măcar o dată. Gigantul modei chinezești sparge record după record la categoria profituri. Considerând perioada tumultuoasă din punct de vedere economic, clienții industriei modei caută să achiziționeze articole vestimentare în tendințe, însă la preț mai mic.
Aici Shein strălucește, comparativ cu alte magazine online și chiar fizice, întrucât oferă produse la preț de producător, fără a face rabat la calitate.
Astfel, nu vine ca nicio surpriză că în anul 2020, brandul fast fashion Shein a raportat încasări care se apropie vertiginos de suma de 10 miliarde de dolari americani. Acest lucru i-a mărit considerabil veniturile CEO-ului Chris Xu, care a văzut o creștere de 100% în cifrele de afaceri ale companiei în fiecare din ultimii 8 ani.
De Ce Tot Mai Mulți Clienți Aleg Shein
Începând cu anul 2018, brandul a deschis câteva magazine fizice în Statele Unite care au cunoscut un real succes, adăugat peste deja impresionata reputație a site-ului pe rețelele de socializare.
Cumpărătorii sunt atrași de stilurile moderne, inspirate de influenceri vestici, oferite la prețuri de multe ori înjumătățite comparativ cu magazinele fizice binecunoscute. Considerând și multele reduceri din magazin și site-uri cu coduri promoționale ca Promocodius, în multe instanțe clienții reușesc să obțină două sau chiar trei articole vestimentare pentru prețul local al unuia singur.
Disputa calității produselor este repede eliminată când ne uităm la etichetele acestora, întrucât în multe instanțe obiectele vestimentare sunt aceleași pe care le-am achiziționa din centre comerciale, la prețuri mult mai mari.
Alura Shein În Contextul Pandemiei
Cred că fiecare dintre noi a avut cel puțin o conversație cu prietenele noastre de-a lungul vieții despre raportul calitate preț al hainelor disponibile în mall-uri.
Strategia de afaceri Shein cuprinde oferta de obiecte vestimentare conforme trendurilor actuale, la prețuri de producător. Concentrându-și eforturile de marketing în sfera digitală, este lesne de înțeles cum acest brand a reușit să se pună în postura de competitor pentru magazinele de fast fashion consacrate, precum Zara, mai ales în rândurile adolescenților.
În condițiile în care mai mult de 33% dintre români au raportat o pierdere temporară a locurilor de muncă, iar contextul socio-economic actual îi face pe oameni să strângă cureaua din grija zilei de mâine, furnizori ca Shein văd o reală creștere a cifrelor de profit.
Goana după reduceri și modă accesibilă oricărui buzunar devine evidentă și când ne concentrăm atenția asupra site-urilor ce oferă vouchere și coduri promoționale, precum cel menționat mai sus. În perioada pandemiei, site-ul a raportat o creștere de 13% în numărul de vizitatori.
Dacă îți dorești să încerci produsele mult lăudate de influenceri și bloggeri de modă, găsești aici coduri promoționale Shein: https://promocodius.com/ro/magazine/shein-voucher.
Ce Oferă Shein Clienților Români
Deși există de ani buni o anumită stigmă înconjurând produsele chinezești, tot mai mulți bloggeri și clienți români descoperă o calitate neașteptată în ceea ce privește hainele comandate de pe acest tip de site-uri.
Multe bloguri cu autoritate compară calitatea produselor de pe Shein cu cele de la Zara sau Mango, iar în ceea ce privește noile tendințe, rapiditatea cu care cele mai noi articole sunt adăugate pe site oferă clientelor posibilitatea de a se îmbrăca conform celor mai noi trenduri la prețuri mici.
În ultimul timp, magazinul a adăugat noi secțiuni acoperind produse din sfera pentru casă sau pentru animale de companie. O nouă categorie pentru frumusețe conține produse cosmetice, aparate și echipament fitness, corsete pentru reducerea circumferinței taliei și multe altele.