Reading Time: < 1 minut
Retailerul Contakt, distribuitor de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, lansează un nou serviciu de personalizare a huselor de telefon, în parteneriat cu 3MK, brand polonez de accesorii de protecție premium pentru telefoane. Serviciul este disponibil online, dar și offline, în primă fază într-un proiect pilot ce va cuprinde 9 locații, urmând să fie extins până la 100 de locații la nivel național în următoarele luni.
Clienții Contakt își pot personaliza rapid husa de protecție a telefonului în trei pași: aleg modelul telefonului, încarcă fotografia dorită, o repoziționează dacă este cazul pentru a se suprapune în totalitate modelului de husă, iar apoi plasează comanda, proces care poate fi realizat atât de pe contakt.ro, cât și din aplicația Contakt. Conform companiei, produsele pot fi livrate oriunde în țară, iar termenul de livrare variază între 24 și 48 ore de la plasarea comenzii.
Husele produse de 3MK sunt realizate dintr-un plastic rezistent, cu o calitate premium. Prețul unic pentru husele personalizate este de 99,99 lei, indiferent de modelul de telefon. În luna noiembrie, Contakt derulează o campanie prin care va oferi cadou un încărcător wireless de birou pentru fiecare husă personalizată achiziționată online.
Dezvoltare în online
Pentru optimizarea segmentului online, grupul Contakt a investit anul acesta circa 70.000 euro până în prezent. La începutul lunii iunie, compania a migrat magazinul online pe o platformă cu totul nouă, cu o interfață prietenoasă și ușor de utilizat.
În luna octombrie a fost lansată și aplicația mobilă Contakt, disponibilă gratuit pentru descărcare în App Store, Google Play și Huawei AppGallery. Printre funcționalitățile utile ale aplicației Contakt se numără și cea de recunoaștere a modelului de telefon, ceea ce permite sugerarea accesoriilor și gadgeturilor compatibile pentru acesta, îmbunătățind experiența de cumpărături a utilizatorilor.
The post Retailerul Contakt investește în servicii de personalizare și aplicații online appeared first on Revista Biz.