Anunt incepere implementare proiect “Transformarea digitală a societatii VICOV FENSTER prin achizitii cu finantare nerambursabila”, Cod SMIS 321085.
VICOV FENSTER S.R.L., cod de identificare fiscală 39363346, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J33/804/2018, cu sediul în localitatea Bivolăria, oraș Vicovu de Sus, str. Nicolae Bălcescu, nr. 6, județul Suceava, România, anunta semnarea, in data de 18.10.2024 a Contractului de finantare nr. 499 pentru implementarea proiectului cu titlul: “Transformarea digitală a societatii VICOV FENSTER prin achizitii cu finantare nerambursabila”, Cod SMIS 321085
Proiectul va fi implementat la punctul de lucru din Loc Bivolarie, str Nicolae Balcescu, nr 6, oras VICOVU DE SUS, Jud Suceava, prin intermediul unei finantari nerambursabile acordate prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027, Prioritatea 2: O regiune mai digitalizata” -Apel: PRNE/107/PRNE_P2/OP1/RSO1.2/PRNE_A29 – PR/NE/2023/PI2/RSO1.2/1 – DIGITALIZARE IMM.
Valoarea totala a proiectului este de 648.528,58 lei, din care total eligibil: 544.982,00 lei. Finantarea nerambursabila (echivalenta cu 90% din valoarea totala eligibila aprobata): 490.573,8 RON, conform contractului de finantare semnat cu Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est, in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027. Valoarea co-finantarii eligibile a Beneficiarului este de 54.508,2 lei (echivalenta cu 10% din valoarea totala eligibila aprobata).
Obiectivul general al proiectului este Transformarea digitală a societatii prin achizitii cu finantare nerambursabila.
Proiectul contribuie la realizarea obiectivului specific al apelului RSO1.2 – FEDR – RSO1.2_Valorificarea avantajelor digitalizării, în beneficiul cetățenilor, al companiilor, al organizațiilor de cercetare și al autorităților publice, intrucat prin realizarea investitiei propuse de catre beneficiar, acesta urmareste digitalizarea societatii comerciale.
Obiective specifice ale proiectului:
- Achizitie echipamente digitale, licente soft pentru imbunatatirea solutiilor digitale
existente, in maxim 6 luni dupa aprobarea finantarii. - Implementarea solutiilor propuse in studiul de fezabilitate digitala, in maxim 6 luni dupa
semnarea contractului de finantare
Rezultate asteptate:
- Achizitie echipamente digitale, licente soft pentru imbunatatirea solutiilor digitale
existente, in maxim 6 luni dupa aprobarea finantarii. - Implementarea solutiilor propuse in studiul de fezabilitate digitala, in maxim 6 luni dupa
semnarea contractului de finantare
Perioada de implementare a proiectului este de 12 luni de la data semnarii contractului de finantare.
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Regional Nord-Est 2021-2027. www.regionordest.ro
Date de contact beneficiar:
ILIE UNGUREAN, Administrator
Telefon: 0746133151
E-mail: rusu_lili2004@yahoo.com